Renuntarea la cumparare

Renunțarea la cumpărare clienți persoana fizica

Conform legii (OUG nr 34/2014), un client persoana fizica are dreptul sa ne notifice in scris ca renunța la cumpărare, fără penalități si fără invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii de pe siteul ledlenser.com.ro.

Puteți renunța la cumpărare in termen de 14 zile doar daca produsele au fost livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeași stare in care a fost livrat (inclusiv in ambalajul original, cu toată documentația, accesoriile, bateriile si etichetele intacte). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către cumpărător iar rambursarea contravalorii produsului se va face prin ordin de plata in cel mult 30 de zile de la retur.
Daca produsul este returnat într-o stare in care nu mai poate fi vândut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru a acoperi diferența de preț rezultata din vânzarea produsului ca second-hand sau, daca doriți, va vom returna produsul, pe cheltuiala dumneavoastră.

In cazul in care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Nu se returnează cheltuielile de transport prin Fan Curier.


Condiții de renunțare la cumpărare:

  • Cantitatea maxima de produselor returnate este de doua bucăți din fiecare tip de lanterna cumpărata. Daca produsele au fost comandate in cantitate mai mare de 2 bucăți, de a refuza returul cantității suplimentare, in funcție de caz sau istoricul clientului. In cazul acceptării returului vom percepe o taxa de retur, calculata in procente din valoarea produselor returnate.
  • Produsele sa fie achitate integral
  • Produsele returnate sunt complet funcționale, nu prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, etichete de identificare lipsa sau incomplete. Lanternele livrate cu baterii vor fi returnate cu aceleași baterii, complet încărcate. 
  • Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situația unor abuzuri (returnări repetate)
  • In cazul in care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
  • Nu se returnează cheltuielile de transport sau comisioanele suportate de noi la plata cu cardul
  • Vânzarea produselor nu face obiectul unui contract ce prevede alte clauze
  • Daca produsele returnate nu sunt complet funcționale, prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, etichete de identificare lipsa sau incomplete ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produselor, suma ce va fi comunicata după evaluarea prejudiciilor aduse
  • Nu se accepta returnarea pe motiv ca o parte din produsele comandate nu au toate aceeași nuanța, in condițiile in care nu ne-ați specificat in scris la depunerea comenzii ca doriți ca toate produsele primite sa aibă diferențe minime de nuanța.

Cum se returnează:

  • Cererea de retur trebuie comunicata in scris pe adresa [email protected]
  • Produsele vor fi returnate numai după ce veți primi acceptul nostru in scris si instrucțiunile de returnare
  • Instrucțiunile de returnare vor cuprinde adresa de returnare de returnare si referința 
  • In România se pot returna doar lanternele LED LENSER 
  • In termen de 5 zile lucrătoare de la primirea produselor pentru returnare va vom comunica in scris daca acceptam returul gratuit, contra unei taxe sau il refuzam
  • Produsele trebuie returnate prin Fan Courier pentru România sau Posta pentru Germania, pe cheltuiala dumneavoastră
  • Produsele returnate trebuie sa fie însoțite de numărul de referința vizibil pe colet si in interior
  • Daca returul a fost refuzat sau daca ați expediat produsul fără a obține in prealabil, in scris, acceptul nostru sau ati expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, va vom returna produsul, pe cheltuiala dumneavoastra.
  • Daca expediați produsele fără a primi acceptul nostru, primirea coletului nu corespunde cu acceptarea returului. Produsele primite fara notificare vor fi returnate iar daca acest lucru nu este posibil, dupa 30 de zile vor fi distruse, fara a fi acordate despăgubiri.

Condiții de renunțare la cumpărare pentru comenzile in derulare


Daca ați achitat integral sau un avans de minim 50% din valoarea comenzii si produsele conținute in aceasta nu au fost expediate încă puteți renunța la cumpărare in următoarele condiții:

  • Zexstar a întârziat livrarea cu mai mult de 30 zile decât termenul maxim afișat pe site pentru tipul de produs si metoda de livrare. Daca un alt termen a fost comunicat in scris de către un consultant de vânzări in momentul confirmării comenzii, acesta este luat in considerare decât atunci când este mai mare decât cel de pe site.
  • Nu exista un contract de vânzare-cumpărare intre Zexstar ca vânzător si dumneavoastră ca cumparator in care sunt specificate alte clauze
  • Sunteți dispus sa achitați o taxa daca comanda se încadrează încă in termenul de livrare. Cuantumul taxei va fi stabilit de Zexstar in funcție valoarea comenzii, stadiul in care este sau produsele conținute
  • Ne rezervam dreptul sa refuzam cererea de anulare daca comanda se încadrează in termenele de livrare.
  • Rambursarea sumei plătite prin ordin de plata, se va face prin aceeași metoda, in cel mult 30 de zile de la renunțarea la cumpărare
  • Rambursarea sumei plătite prin card, se va returna pe card in cel mult 30 de zile de la renunțarea la cumpărare
  • Daca produsele comandate nu au fost in depozitul din Germania sau, pentru alte produse, la furnizorul acestora, si a fost necesara o comanda special de aprovizionare de la producător si/sau o terța parte ne rezervam dreptul de a refuza anularea sau modificarea comenzii. In cazul acceptării vom percepe o taxa de retur, calculata in procente din valoarea produselor returnate.

Alte clauze

In cazul unei comenzi pentru care s-a achitat un avans, se încadrează in termenul de livrare si produsele exista in depozitul Zexstar din Romania clientul se obliga sa o achite integral in cel mult 10 zile lucrătoare de la data primirii notificării de plata. In caz contrar ne rezervam dreptul de a considera comanda anulata si de a retine integral sau parțial avansul plătit de client, sub forma de daune interese. 

In cazul unei comenzi plătita integral, se încadrează in termenul de livrare si produsele exista in depozitul Zexstar din Romania clientul se obliga sa o primească prin curier, integral in cel mult 21 de zile lucrătoare de la data primirii notificării ca produsele au fost expediate sau sunt gata de livrare. In caz contrar ne rezervam dreptul de a considera comanda anulata si de a retine integral sau parțial suma platita de client, sub forma de daune interese.

Costuri de transport nereturnabile:

  • costul curieratului intern si al platii ramburs pentru produsele care au fost expediate direct din stocul nostru din Romania. De la 20 RON + TVA
  • valoarea nereturnabila a transportului va fi comunicata in momentul primirii in scris a cererii de retur, in funcție de aceasta clientul putând alege sa continue sau nu cu procedura de retur.

Rev5- 2020 (din 19.09.2020).